Sider

søndag 21. februar 2010

40 års kort

I går var me i 40 års dag til Johan Rune
Hadde bestemt meg for å gji penger.
Tenkt ut at det skulle vere 50 lapper,
dei er grønne så då skulle det vere eit grønt kort.
Blir litt bakvent i dag,
sidan eg starter med
baksida først i dag.
OBS: masse bilder.
Dette er baksida.
Har laga ein liten etikett.
Stansa ut i spellbinders.



Inni kortet er det ein
stor Stratos
Slik at eg kunne bruke ein
av dei lekre
sjokolade tekstene mine.



Heile baksida av kortet.
Har i hovedsak stempla heile kortet med
Dei ny innkjøpte clear stams,
frå inkadinkado
sett nr 9
har lenge hadt lyst på disse.
Eg og ei venninde var på
"hobby-sjopping"
i Haugesund på fredag.
Kjempekjekt å handle med nokon
som har samme interesse.



Inni kortet.
Jubilanten har bursdag i lag med
KONGEN.
Så eg måtte ha med datoen.
Sjokolade teksten er
frå







Heile innsida.
Kort inni kort på ein måte.
Kortet med
sjokoladeteksten er
limt oppå Stratosen,
som er pakka inn i grønt silkepapir






Inni kortet oppå sjokoladen
er ei lita personleg helsing til jubilanten
skrevet ut på dataen.
Også ei pengegåve, i 50 lapper.




Nærbilde av 50 lappane .
Surra fast med blad på streng.









Nærblide av utsida,
har skrevet ut
en tekst på farga kartong.
Slik at teksten blir litt
lang og smal.











Endelig her er kortet,
fronten.



Kortet er laga av eit heilt
bassil ark.



Bilde av jubilanten,
stansa ut med spellbiners.
Krone sidan han har
bursdag i lag med kongen.
Sykkel det er hans hobby.
Også 40 på ein tagg.


5 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Dette var alldeles nydelig. Har aldri sett et slikt kort før!!
Du har pynta det super fint, stilig måten du har festet pengene på!!

;0)Gry-Beate

Mona sa...

Dette kortet var jo heilt "konge"!!!
Likte måten du har festa pengane på.
Klem fra Mona :-)

hanne sa...

Oj, dette var et flott kort! Stilig pyntet!

Tusen takk for hyggelig hilsen på min blogg!

Hege-Annie Simonsen sa...

Guri, så kjempeflott et 40 års kort!!
Herlig! Så friske, fine farger og nydelige detaljer - mange av dem!! :)
Helt supert kort! Tenker det ble godt mottatt!

Takk for hyggelig kommentar på mitt siste kort, Ingun!

Nå er det snart helg - tenker jeg ønsker deg god helg allerede, selv om det er litt for tidlig! Hihi! :)
Klemmer, Hege

Guro sa...

Dette var både kreativt og stilig :-)
Nydelig farge. Har ikke sett denne typen før, lekker gave.
Ha en fin dag videre.
Klem Guro