Sider

onsdag 5. august 2009

Min første utfordring

Kortet er bestilt av ei quiltevenninde,
som har ei venninde som hadde gjifta seg med ein mørkhuda mann.
Så kortet måtte bli i svart kvitt,
tenkte eg då.


Det blei laga i måla 3"x8"
passar i dei smale plastlommene eg har fått av Gro.
Ei venninde av meg som både syr og lagar kort.



Embossa sommerfugl, på skrivefeltet med kvitt pulver,
på baksida med klart pulver.


Liker godt når stempelet går igjen i kortet.
Også liker eg svært godt å embosse!




Papiret eg har brukt er to sidig,
Bobunny a gift of love.
fint med to sidige kort.

Kjøpt det då eg var i Haugesund,
Veldig fin butikk der med masse fint.

Har laga ein liten brett på kortet,

slik at det kan st sjølv.

Ein koselig bryllupstekst frå kort og godt.


mange fine stempler.


3 kommentarer:

Gro sa...

Heisan.
Så hyggelig at du har vært innom meg. Du lager masse fint. Bli med på utfordringen vår da, vel.

Legger deg i blogglista mi, jeg.

Ha en fin helg.

Aud Kirsten sa...

Kjempelekkert bryllupskort! Har kikka litt rundt i bloggen din, skal si du lager mye fint:)



Ha ei fin helg:)

Laila sa...

Kortet er heilt nydelig, Ingun. Lager løper i same fargene som gåve. Det blir stilig.